Torsdag.

Huvudvärken från igår sitter fortfarande kvar, suck....
Men har kommit fram till att den kommer ifrån axlarna/ nacken så jag har blivit lovad en rejäl tillknådning när mannen i huset kommer hem.
Det kan nog behövas innan jag går på jobbahelgen.
Det roliga (eller det är fan inte roligt) är att Z har gått massagekurs och vet precis vart alla fästen och punkter sitter men endå så får jag typ aldrig massage för att han tycker det är så jävla tråkigt så han slutar efter typ 2 minuter.

Annars så ska jag försöka ta tag i min "klädkammare", efter jul så har det mer och mer blivit som ett trycka undan allt som inte har någon plats förvaring och orka hänga upp kläderna på galgar så det ser ut som fan där inne.
Hittar knappt matchande strumpor längre haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0