Today


Jobbat 7-16.30 hem, ätit torsk och broccoli till middag, powernapat i 30 min, bakat morotskaka åt mammsen upptäckte halvägs in i bakningen att solrosoljan var slut så fick traska till stamcellerna och "låna", bakat klart, sett BB och stört mig på Hanna W, varit pms flännig, trösthandlat för att jag var sur på Z, blev glad igen när jag hittade en klänning, fick ångest över att jag bränt för mycket pengar den här månaden, blev glad igen när jag kom på att det är löning på måndag, är för lat för att gå och lägga mig.

intressant torsdag, eller så inte.....

Kommentarer
Postat av: jenny hed

Full rulle på hemmans ser jag :)



Är ju för övrigt inte hanna W som är den som är jobbig i huset.. Den där j~vla jessica skulle man ju ha sparkat ut ur tvn.. Gaaaahhhh!!! haha =)



Hoppas det är bra <3 :)

2012-02-24 @ 13:21:37
URL: http://jennyhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0