Lördag

Idag har vi varit duktig jag och Z!
Vi klev upp tidigt som skrutt och började städa ur uteförrådet, for sedan iväg och hämtade släpet och började lasta på skrot och våra gamla sängar sen upp och iväg på tippen.

Sprang in på lindex och lämnade tillbaka ett par jeans och köpte mig ett par nya.
Dagens bästa var väll att hon i kassan slog in att jeansen kostade 179kr men igentligen kostade dom 249 + att dom hade 10% rabatt.
Så jag lämnade alltså igen ett par brallor för 299kr, köpte ett par för "249" två läppglans och endå fick jag tillbaka 120kr haha det kallar jag bra impulshandling!

Tror att Lillen hade lite separationsångest ifrån dom gamla sängarna.
Han satt där tjurigt och vaktade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0