Torsdag.

Ledig idag men är helt död.
Z tyckte jag såg ut som en pundare igår eftersom mina ögon var knallröda och svullna, i morse så vaknade halvblind för att dom hade kladdat igen, ont i lederna och allmänt urslut utan anledning.
Håller tummarna för att det inte är den där dunderförkyldningen alla verkar ha för den ska jag fan inte åka på!

Jenny ringde och ville ha med mig till ullared i november, jag vill men jag vill endå inte haha (mest vill jag inte för att jag vill ha massor av pengar om jag ska dit) Och bestämmer jag mig för att åka så vet jag att mina körkortspengar kommer att bli ullareds pengar istället hummfs.
Men det skulle vara så roligt att bara få komma härifrån stan i några dagar också.... ska nog ta mig en funderare till.

Ska börja göra mig till en anständig människa sen ska Linnéa hit och jag ska slinga hennes hår, om jag orkar så ska jag ta tag i mitt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0