Torsdag

Börjar känna mig lite på bättringsvägen.
Är inte alls lika hes och febern är borta, bihålorna är dock igenpluggade även öronen, men men jag börjar då leva lite igen iaf.

Tyckte synd om mig själv tidigare så då belönade jag mig med att klicka hem massa prover på concealer och rouge ifrån tikei.
Älskar deras mineral foundation ( har inte användt flytande sen i början av sommaren)
Den täcker superbra och sitter som berget.

Annars har jag gjort lika få knop som tidigare i veckan förutom att jag har satt igång en tvättmaskin och hör och häpna så följde jagmed baby och handlade (mest för att han kommer hem med fel saker annars), ska strax återgå till att vara kolli och snöra mig i soffan framför OTH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0