Tisdag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen men har haft jobbarhelg igen och då finns det inte så mycket tid över till annat.
Har iaf ledig dag idag och sitter och funderar vad jag ska hitta på, har iaf lyxat till det till frukost och bakat bröd som en annan liten piga.
Men man måste ju passa på att äta gott till frukost eftersom resten av dagen är det bara protein och grönsaker vi får pressa i oss.
Har kört såhär i en månad och har faktiskt lyckats gå ner 2 kg yeeey :)

Annars så sitter jag och väntar på Lindex ska maila mig och säga att min kofta har kommit in på lager.
Har alltid hatat Lindex förr men dom har börjat få in många guldkorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0