it's a beautiful life

Fredag idag och jag försöker peppa för min första jobbarhelg sen semestern, känns jäkligt tungt just nu.
Men men det ska nog gå bra endå.

Annars så slingade jag utväxten igår och jag hade ingen ork till att vara petnoga så jag glömde virveln i bakhuvudet och slingorna vid luggen "blödde" ut lite så det vart en härlig mosig färg av pissgulfläckigt.
Så jag har bestämt mig för att färga hela håret pärlemorblondt och klippa topparna.
MEN då kommer ju det till att jag vill inte vara helblond utan några skiftningar eftersom håret ser så dött ut, så det får vila i två veckor sen drar jag nog i lite mörkare slingor.
Stackars mitt jävliga hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0