Äntligen helg.

Och jag började morgonen med att vara lite småförbannad på Z.
Drömde att jag blev blev halverst slaktad av en stor Björn ( som jag senare dräpte genom att sticka en högaffel baki nacken på honom och vrida nacken av björnen) Fråga mig inte varför jag drömmer sånt här.
Och vad gjorde Z under tiden jag kämpade mot björnen, jo han gömde sig bakom en GRIS! Fega jävel haha.
Men blev lite gladare av att märka att han gett mig sitt täcke och stoppat om mig när han hade klivit upp.

Ska strax svira om till träningskläder och hoppas kunna träna bort lite mensvärk
(Smarta människor säger ju att det går) Men jag är smartare och har proppat i mig 10 värktabletter sen igår kväll så jag kanske får dubbel smärtlindring då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0