Torsdag.

Sitter och fryser tåssefjuttarna av mig, kallt nanting här hemma!
Ska strax krypa ner i badet sen snöra på mig myskläderna och ner i soffan och njuta av att få vara helt själv tills i morgon!
Babe är på personalfest så han har det nog inte så pjåkigt han heller.

Annars så har jag varit vaken sen 06.00 i morse tänk på att jag har ledig dag också!!!
Men dom skulle komma och fixa värmeväxlaren i badrummet och då ville jag helst vara vaken och inte en nyvaken akutkissnödig zombie när dom ska hålla till i badrummet haha.
Vid elva kom Linnéa och plockade upp mig och vi får på solbacken och brände pengar på struntsaker som typ JULPYNT (jag vet, jag är sär)
Fick beslutsångest på bolaget också så istället för att köpa en vinare så kom jag ut med fyra haha men då har jag ju lite variation om ena skulle smaka skit ;)

Nej nu blir det bubbelbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0