Ny vecka


Måndag idag då och jag är ledig.
Har haft jobbarhelg så då förtjänar jag att vara ledig.
Sov alldelens för länge i dag... Hade ställt larmet på 09.00 men det pep fortfarande när jag slog upp ögonen vid 11.07, risigt.

Har iallafall hunnit köra lite intervaller på bandet och ett pass zumba än så länge, och strax ska mitt hår som inte fått bli borstat sen i fredags (vem orkar borsta håret när man ändå sätter upp det i en knut på jobbet) få sig en tvätt och en ordentlig inpackning, sen ska jag ta mig en sväng med dammsugaren som jag proppat med melondoftkulor så hela lägenheten luktar melon yummy.


Cassandra Rhodins illustrationer

 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi* Tack så mycket!:)

2011-10-10 @ 15:23:06
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0