Hjärnskadad.

Jag tror att det har slagit slint i huvudet på mig i helgen.
Antingen så är det feberattacken jag fick ifredags eller så har sista hjärncellen släppt.
Jag har alltså sedan i fredags köpt julpynt för 500kronor och idag var jag påväg att köpa en julgran!!
Det är lixom oktober nu?!

Sen har jag aldrig någonsin varit en "julmänniska" inte ens som barn, jag har alltid tyckt att julen innebär en massa stress, förväntningar och byte av pengar.

Men nu sitter jag här och längtar efter att få julpynta, jag längtar efter snön och känna hur det knarrar under skorna, jag längtar efter att jag för första gången sen jag började jobba får var ledig en hel julhelg, jag längtar att ha uppesittarkväll och spela bingolotto, jag längtar efter att få köpa julklappar och slå in dom i fina papper och snören.

Visst förstår ni att jag har gått och blivit hjärnskadad?!!



Kommentarer
Postat av: Lena

Oroa dig inte ;) liiiite är ju butikernas fel som ställer ut allting redan nu. Jag höll på att göra detsamma i fredags.. 'Tur' att Rickard var med o sa att "men gumman det är ju två månader bort" haha

2011-10-17 @ 08:45:07
URL: http://risinggirl.blogg.se/
Postat av: Lenaaaa

sv: Men shit så frustrerande :P Det är ju inget annat än en inbjudan till 'kom o titta på de snygga och om du gillar det är de ju bara o köpa' :P



Ja vad det gäller o bränna pengar tycker nog R jag är lite hopplös också ;)

2011-10-20 @ 11:03:59
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0