Bad day

Blev en dålig start på dagen.
Anledningen till detta var att jag ställde mig på vågen och ser att jag gått upp nästan två kilo på två veckor!
Jag hade accepterat det om det var för att jag tryckt massa snask och jäst i soffan utan att röra en fena.
Men det har jag ju inte gjort!!!!
Jag tränar minst varannan dag, äter efter lchf (förutom frukosten då jag vill ha havregrynsgröt) och jag känner att min kropp och mitt psyke mår jäkligt bra av att följa den kosten.
MEN VART FAN KOMMER DOM DÄR 2 KILORNA IFRÅN DÅ!? VAAAA?
Och ja jag vet att muskler väger mer än fett men jag tvivlar på att jag byggt upp 2kg muskler på två veckor.

ååh det är sånna här dagar jag önskar att jag var 15 och hade ätstörningar igen då var man iaf smal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0