Fredag

Då var det redan fredag igen, herregud vad dagarna går fort!
Både jag och boo slutade tidigt så vi passade på att åka upp på solbacken och tänkte vara smarta och handla för att slippa rusningen.
HAHA JO TJENA! Vi glömde visst bort att det är allhelgona i helgen och det hade tydligen inte resten av stan glömt, folk överallt. Jag hatar när folk ska handla inför "storhelg" dom blir ju fan som besatta.
Tillslut lyckades vi iaf handla det vi skulle (och det vi inte skulle)

Kvällen kommer iallafall att bli lugn tror jag iaf ikväll. Morgondagen återstår att se.
Men det blir ingen utklädnad iår.

halloween för två år sedan
Jag var moder jord, Hed lärare och west vettefan haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0