Söndag.

Är tröttare än tröttast, men får inte gå lägga mig och vila en stund för då vet jag att jag inte kommer att somna inatt.
I morgon blir det äntligen jobb, fyfabian så sköööönt!
Blir så grymt rastlös och på dåligt humör av att inte ha någonting att göra haha.
Fast då är det ju alltid kliniskt rent här hemma också iofs.

Annars har jag och Zeth snurrat runt på solbacken, köpt lite nya blommor och jag har gluttat på tapeter till min walk in closet.
Och hittat dom jag vill ha också, yeeay kommer att bli kalasbra.
Måste bara vänta tills lönen rullar in på kontot.
Ska försöka vara duktig och tapetsera själv, pappa får smacka upp dyrjävlarna inne i vardagsrummet och medans han gör det så tapetserar jag garderoben, då har jag nödräddning ifall jag klantar mig :D


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 02:22:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0