Meningslösa fredag

Nu är äntligen julen utstädad, fast det känns lite tomt i fönsterna nu =/
Passade på att beställa hem en ny fönsterlampa till vardagsrummet, kattfan krossade den förra.
Diggar själva foten, hatar dock skärmen men det går nog att byta ut.
Tackar min goda vän google än en gång, tack vare min trogna sökarkrigare lyckades jag hitta mig en rabattkod på 50%,  inte illa pinkat så på ett sätt vart jag ju snäppet rikare nu.
(hur fan tänkte jag där)



Annars så är jag sjukt less på att sitta i karantän, förbannade kräksjuka.
Men i morgon är jag "smittfri" då ska jag UT från den här förbannade lägenheten!!!!!!!
Det enda "ut" jag kommit idag är till soprummet och där började jag tjaffsa med "gubbquinnan"
Fan blir jag sådär när jag är pensionär så ge mig ett skott i råttan eller i huvudet!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom går inte riktigt med på vad man säger =)

2011-01-07 @ 20:52:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0