fredag

Haft vap (vård av sjuk pojkvän) dom senaste dagarna, fast på en armlängds avstånd.
Zeth åkte på magsjuka i onsdags och stackars sate säger jag bara. Ännu mer synd blir det om honom om han smittar mig haha.
Då får han fan betala min karensdag eftersom jag jobbar i helgen och 1000 spänn tror jag inte han är så sugen på att betala haha.

Annars så fyllde han ju halvvägs till 50 i tisdags.
Äntligen lyckades jag blåsa honom, han brukar alltid lista ut vad han ska få.
Gav honom en ny snyggare plattskärm :)

Hämtade ut paketen ifrån nelly och H&M igår, och fyfan vad besviken jag blev på båda.
Okej skorna var apsnygga med för små, dom var mer som en strl 35 än 37 så dom fick åka tillbaka sen passade jag på att klicka hem ett par nya haha ;)

H&Ms ska vi då inte ens tala om (nästan) Såg inte alls ut som det jag hade beställt, hälften var för stort och jag fick ett fult halsband fast jag beställt ett armband?! så där fick hälften också åka tillbaka :/

Har varit duktig och dammsugat, torkat golven, diskat, plockat ur diskmaskinen, skurat upp utemöblerna så nu kan man sitta där utan att bli brun i röven.

Nu ska jag fortsätta mitt tidsfördriv ett tag till...
Kommer att få sitta i evigheter med småpill och känner jag mig själv rätt kommer jag att lämna den halvklar som allt annat ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0