Torsdag.

tjillevippen!

Har ont i varenda muskel i kroppen idag, tror fan jag har nån förkyldning i kroppen.
Helt seriöst det gör tillåmed ont att böjja på fingrarna haha.

Den här dagen kommer jag inte få mkt gjort utav, ska fara och jobba på en stund och slutar inte förenst 21.00 ikväll.
Sen blir det prommis och sen sjävdör jag väll i soffan.

Är iaf 3 dagars ledig sen, så på fredag ska jag upp tidigt som snor för ta eljuspåret en omgång, sen ska pappi hjälpa mig att skruva upp spegeln i hallen och badrumsskåpet, äntligen!!
Zeth har lovat mig att han ska bjuda mig på lunch också, men det vet man aldrig, blir säkert jag som får stå och laga den endå som vanligt haha.



Bu hu jag börjar sakna mitt blonda hår redan!!!
varför blir det alltid så typ 2 veckor efter att man blivit mörkhårig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0