Time of your life

Har missbrukat sömn inatt, jag vaknade halv två idag!!!!!
Jag som brukar kliva upp vid nio, tror ni jag har lite ångest över att jag har sovit bort hela dagen?

Eftersom det här ska bli en lugn nykter helg så ska jag passa på att städa nu.
Det behövs verkligen, klippte B-friend igår och han äger nog den tjockaste kallusen i stan fan värre än en björn uppe i skallen.  Orkade inte dammsuga så noga då så badrummet är fullt med hår , jag har shoppingkassar fulla köksgolvet, sängen är obäddad, det är kaos i min walk in closet, nedre hallen är full med reklam och övre hallen är full med kläder....

Så lika bra att sätta igång så jag blir klar någon gång...


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hejhoppp!

Har du några bra filmtips? :)

2010-10-31 @ 17:16:28
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0