Rastlös x1000!

Jag har gått och blivit mega ap förkyld!
Passar inte så bra då jag typ jobbar 8 dagar i sträck framöver....
Bara att snörvla in snoret och bita ihop.
Gjorde nog ett smart val igår att inte följa med ut på krogen, då skulle jag säkert mått sju resor värre.

Utan vi tjejer var hos steff och åt middag och pratade strunt.
Sen när det var läggdags för Kevin struttade vi hem till mig och spelade spel och pimplade vin.
När dom andra drog på krogen så drog jag mig till badet och sen sängen haha.

Och idag har jag gjort allt och inget.
Mår så jävla dåligt samtidigt som jag inte har tålamod till att sitta still.
Så jag har dammsugat, torkat golven, dammtorkat, diskat, och plåttrat på.
Haha badrumsskåpet fick sig en rejäl omgång och allt står nu i "användsordning" alltså, hud, ögon, läppar/pigment, palleter osv ^^, passade även på att ha stor rensning och upputsning haha.


Sen dolade jag på med byrån men kan inte bestämma mig hur fan jag ska ha det där, vill hitta ngt fint träord eller ngt att ställa dit.



Ursh, gah vad ska jag göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Internet går sjukt långsamt också så jag har ingen större lust att sitta här heller, blöh!
Näe jag ska lägga mig och glutta på tv så kanske jag tillslut somnar av uttråkningen om jag har tur.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja ska beställa lite pyssel saker från panduro hobby. Dom ha massa bokstäver så då kan du välja ett eget ord istället för carpe diem som alla redan har. Ska nog beställa snart så hojta till snarast om du vill beställa på samma.

Kram

2010-10-14 @ 11:13:15
Postat av: Sanna

Oki ska kolla om jag hittar ngt :)

2010-10-14 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0