Pinsamt.

Vaknade halv tio idag av att det plingade på dörren.
Visste precis vilka det var, dom skulle mäta om fukten i mitt badrum, men igår sa dom att dom skulle komma halv elva, inte halv tio!!!!
Lagomt pinsamt att man såg ut som ett nyvaket troll, han var ju inte ful precis heller han som kom!

Blir less på allt med mitt jävla badrum, nu har dom varit här 3 ggr och mätat fukten och alla säger olika.
Först behöver jag inte renovera alls för man kan torka ifrån grannens sida, sen helt plötsligt ska jag slita ut både väggar och golv, och nu tyckte han som var här att jag bara behövde byta väggmatta??!!!!

Dom kommer nästa torsdag och börjar slita?
Då vill jag gärna veta om jag förlorar golv+vägg eller bara väggen eller inget alls??


Ska ta mig en dusch nu och göra lite "brunch"
Sen blir det jobb tills 21, och efter det blir det powerwalk runt torpet.
Börjar gruva mig på fredag ska vi intervall träna.
Så jag lär ju bli sängliggandes i helgen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0