kan göra vad som helst....

Tvättar i mängder, fattar inte hur jag lyckats samla på mig så mkt smutstvätt, höll fan på att tappa armarna påväg till tvättstugan., saknar min tvättmaskin men snaaart så är det vid liv igen.
Har inte gjort ett smack idag, hade tänkt fara in på stan och bränna pengar men vi vaknade alldelens för sent så då tappade jag orken haha.
Har inte ens orkat gå till handlarn och köpa snus, och det ligger typ vägg i vägg med mig, det är extrem lathet det!

Men hallå jag orkade ju faktiskt gå till tvättstugan ^^,
Ska snart tbx och hänga allt på tork sen kommer Zeth och Emil och plockar upp mig.
Mitt paket från H&M har kommit, yeeay :D

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: kul att du är med :D

lycka till!

2010-10-29 @ 20:40:49
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0