Fyndat!

Fyndade ett par skor idag, på jobbet av alla ställen!
Var en kille som var där med ett företag och sålde jobbarskor, så jag passade på att köpa mig ett par MBT skor för tusenlappen, i stan kostar dom typ 1300!
Undrar bara hur jag ska kunna hålla balansen i dom, jag som redan har universums sämsta balanssinne kommer allt ligga platt på golvet ett X antal ggr antar jag.


Rivit ut badrumsväggen har dom gjort idag också, så nu har jag två feta element där och dom lär väll sitta där i några veckor.
Hade förväntat mig värsta stöket när jag komme hem,men ikket! Dom hade tillåmed tejpat papper på golvet för att inte smutsa ner hahaha!

Näe nu ska jag vara så tragisk att jag ska krypa ner i sängen och se DH sen sussa.
Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0