At night when the stars light up my room

Hoho jag är sämst på att uppdatera jag vet ^^,
Var över en vecka sedan jag skrev så vad har hänt då?

Torsdag: var det begravning för farmor, helt sjukt hur få i sin släkt man känner haha. vet knappt vem vissa är.

Fredag: Drog vi på leos lekland med ungarna så att dom "vuxna" fick städa ur lägenheten ifred. Syrran var inte till stor ansvarsfull hjälp utan lekte lika mkt som barnen, om inte mer haha. Sen blev det surströmming hos momi till middag och hem och jäsa.

Lördag: Blev det fest hos skellmob, haha  vi åkte "skridskor" ner till station fort som fan gick det haha. otroligt att vi inte slog ihjäl oss.

Söndag: Vaknade av att två små tjejor plingade på dörren och var less på att hjälpa till att städa ur farmors lägenhet,  så då fick dom städa hos mig istället det var tydligen roligare ;D
Bra för en bakis Sanna.

Drog till fjärto på kvällen eftersom jag hade fått för  mig att dom skulle fortsätta med badrummet idag.
DET ÄR INTE BEKVÄMT ATT LIGGA 2 i en 120cm säng! jag är van att kunna snurra hurfan jag vill,
det är inte heller bekvämt att försöka sova samtidigt som Emil ligger och drar timmerstockar!

Så idag har jag jobbat och varit trött i knoppen så ska snart lägga mig i min stora jävla säng ifred och snurra hur fan jag vill! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0