Tisdag.

Oops nu har jag varit dålig på att skriva igen ( som vanligt då) ;D
Men det händer endå inte så mkt.

Har hunnit slinga håret två ggr alldelens själv och jag är faktiskt inte gulhårig och jag har håret kvar på skallen, nu måste det få vila ett tag sen blir det en omgång till.

I lördags blev det Hedlund och allstar, dock började vi jävligt sent eftersom seg jenny inte fick sig hem, så jag fick sitta ute i bilen och frysa, tur att jag har världens bästa pappa då som körde mig och frös med mig i 30 min :)
Dock så tjurade jag ihop sådär på hemvägen lite och gick hela vägen hem!!!
Fast jag fick gå sällskap av Martin så jag var ju inte helt själv, dock hittade jag ingen pulka som jag hade tänkt tvinga martin att dra mig i :P.

Så efter helgen är jag självklart apförkyld, så går det när man är ute i kylan i leggings, ingen mössa, inga vantar men till mitt försvar hade jag faktiskt en halsduk :O

Måste lägga på ett kol nu, börjar jobba på en timma och måste hinna på apoteket och köpa bedövningstabletter till halsen så jag inte avlider ikväll.

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0