Sörpl, host och uuääk.

Typ så har jag låtit halva kvällen...
Har en vattenfall i näsan och hostattacker så att jag nästan kräks och en utåtbuktande trummhinna (haha och hur vet jag det? Jag har snälla sköterskor som kollar mig i mina onda öron på jobbet).
Imorgon ska jag tammefan vara frisk!!!!
Om jag så ska gå med täckbyxor på krogen för att slippa förkyldningshuttra.
Här hemma har jag iaf världens mysigaste filt som jag lindat in mig i + en het man ;)
Så lite glad kan man vara iaf ^^,


Annars har jag gjort vanliga svenssons sysslor idag.
Jobbat, fyllt upp kylen, varit och köpt mig en ny tvbänk som fortfarande står nere i hallen omonterad...

Sen har jag faktisk julpyntat lite för att slippa skämmas bland grannarna jag var typ den enda utan en julstjärna i fönstret, är ingen julmänniska tycker mest bara julen innebär massa stress och byte av pengar.
Nej nu ska jag inte vara så negativ, visst kan det vara mysigt också att umgås med nära och kära, tända ljus i vintermörkret och jag älskar att slå in paket haha ;)





Kommentarer
Postat av: jenny

Du har säkert fått min helvetesförkyldning =/



Hostar så man inte kan sova på nätterna =/

2010-11-27 @ 12:24:09
Postat av: Linnéa

va fint de blidde :)

2010-11-28 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0