Seven days a week

Haha asså jag har ju mest tur i hela världen!
Eller hur var det där nu?
DOM MÅSTE SLITA UPP MITT BADRUM IGEN!!!!!!!!!!!!
Seriöst jag blir tokig! Han som var och fixade vattenskadan hade glömt skruva ut skruvarna från värmelementen så mattläggarn hade bara tryckt igenom dom genom mattan.... Suck...
Nu måste dom slita bort allt, spackla om på nytt och smacka upp en ny matta....
Alltid är det någon som drar mattan under fötterna på mig känns det som.

Fick iaf min nya M.A.C concelar i posten idag.
Kicks hade skickat med en prov på antirynk kräm, försöker dom säga mig något???!




Kommentarer
Postat av: Lenaaaa

Men herregud, vad håller dom på med egentligen?? Måste du betala för det där själv eller?

jag skulle ha stämt dom... haha

2010-11-02 @ 00:21:36
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0