Onsdag

Åh vad jag har saknat min lägenhet haha, tönt jag är jag vet.
Men vafan jag är ju aldrig hemma känns det som, antingen jobbar jag, eller så flyr jag fältet för att slippa byggnissarna som springer omkrig här.
Enda gångerna jag är hemma är efter 4 ngn gång sen far jag iväg igen typ :S
Men snart så haha. då kan jag lalla omkring här i mina slitnaste skönaste mjukisbrallor och fisa när jag vill haha.

Har varit ledig idag så jag och Zeth drog iväg och raggade tapeter.
Dock hittade jag inga som föll mig i smaken så det blir nog att beställa hem dom ifrån duro.
Betalar hellre några hundralappar extra för något jag verkligen vill ha än något billigt som är "sådär"

Hittade världens gosigaste filt på ICA också, haha Zeth hittade mig krypandes på golvet för att jag skulle ha den som var längst in som vanligt.
Han tittade lite snett på mig och frågade om jag var dum i huvudet.

Nu ska jag ta och slita upp mig själv från mitt mat koma och göra någon nytta här hemma innan jag ska iväg.
Men mmmmmmmmmmmmmmmh vad jag älskar kräftstjärtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0