In the silence of your room.

Jag fryser ihjäl här hemma.
Ändå är det 20 grader varmt här, mina naglar är tammefan blåa för att jag fryser så mkt!

Borde gå och lägga mig, men det vill jag inte haha.
För då kommer morgondagen så fort och då måste jag jobba, dock eftermiddag men endå!
Utan istället har jag städat lite inne i förrådet tills jag fick en nysattack av allt damm och vart förbannad.
Så nu måste jag hitta ngt annat att sysselsätta mig med så jag håller mig vaken.

Jävla bajs Jenny som är påväg ner till ullared, jag vill också dit och bränna pengar!


Kommentarer
Postat av: jennyhed

Ska vi starta en ANTI klubb mot Jenny som sviker och drar till ullared utan oss?? ;)

2010-11-18 @ 15:45:19
URL: http://jennyhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0