Typiskt jag.

Skulle in på stan för att köpa lite alkohol, bara det inget mer.
Jo tjena, jag kom hem med det här också.


Men till mitt försvar, aussie's scampoo och balsam är bra och luktar gott.
Jag behövde nytt torrschampoo.
Leggings är alltid bra att ha.
En sjal måste man ha för att slippa bli ännu mer förkyld ^^,
och klänningen förtjänar jag. paaaooow!

Tur att jag är duktig på att övertala mig själv iaf ;)


Nu är det stressigt, måste skynda mig att äta middag och göra mig själv klart.
Vid 5 kommer Linnéa och nån jobbarkompis till henne förbi, lovade ju att jag skulle hjälpa dom med sminket till rockabilly festen doom ska ha.
Alltid kul att få leka lite MUA :)

Sen bär det iväg för att slå klackarna i taket.
På tal om klackar, funderar på att ha mina mördarskor, mina fötter kommer att skrika efter hjälp av smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0