Tisdag.

Det här med att kliva upp tidigt gick ju som det gick.
Var faktiskt uppe sju i morse och knaprade alvedon och ipren, för att sen gå och "draa" mig en stund, vaknade igen halv elva haha.

Är påväg att bli piggare känns det som, har iaf orkat klä på mig annat än min blå smurfdräkt.
Rev ut halva garderoben och hittade ett par oanvända strumpebyxor som jag inte kan bestämma mig om jag gillar eller om dom är fula som stryk. Det lutar mer åt fula som stryk, men dom var sköna och duger till att lalla runt med här hemma iaf.


Nu ska jag pimpla i mig resten av kaffet sen ska jag sätta mig och sortera tvätt.
Har lyxen till att ha tvättid idag, blöh!
Men det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0