Kväll redan?

Oj vad tiden gått fort idag.
Kanske för att jag fått lite sällskap och sluppit sitta och snörvla i soffan själv.
Linnéa kom förbi för att få utväxten färgad och håret färgat i en kallare nyans, självklart är sanna framme med penseln och kletar.
Bra resultat blev det och hon blev då nöjd.
Har lovat att fixa henne på lördag då hon ska på rockabilly fest så jag passade på att göra en snabb sminkning på henne för att hon skulle fatta vad jag hade tänkt mig.
Klicka för större (som på alla små bilder)
Men snacka om att energin sögs ur mig av att vara social, hatar att vara sjuk!!!

Har lyckats smitta ner westermark också, så jag har planerat att gå över dit strax så vi kan ha sjukstuga tillsammans.

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0