Kanske?

Jag är kräkless på att bo här.
Hatar skebo, hatar att bo vi trappen, hatar min nya granne som står och stirrar på mig i köksfönstret, hatar att jag inte har sol förutom på morgonen.Dyr hyra är det också.
Det enda positiva är att jag har jenny mitt emot, annars är det bara nackdelar med denna lägenhet.

Har letat länge efter en bostadsrätt som planlösningen och läget faller mig i smaken.
Och igår hittade jag den, visst den behöver renoveras med det är det jag är ute efter, att få göra allt i min egna smak.
Så i morgon ska Sannapanna ringa mäklarn ^^,



Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint! Känner igen den planlösningen :P

Härligt att få renovera och få göra som man vill lite mer, kör på! :D

2010-05-26 @ 09:37:06
URL: http://gammmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0