ett tag sedan.

Det var ett tag sedan jag skrev, men det har inte hänt mkt sen sist.
Valborgshelgen blev väldigt väldigt lugn eftersom jag hade jobbarhelg, så jag skuttade mest omkring där och fjantade mig.
Och jag måste säga att jag trivs så jävla bra på gröna, snacka om härliga människor som livar upp.

Vad har hänt mer då, jag har köpt tuggummi 10st för över 50 spänn, och det var inte värt pengarna haha, SB12 är lika dant som extra fast lite större och lite blåare, för den som ville veta.

Sen har jag väll dolat på med jenny som vanligt och tjollrat.
Och nu ska jag sluta skriva om ingenting och ploppa tummen ur rumpan och gå till tvättstugan och kasta om tvätten.
Moohoo sanna hon kan hon!


Haha hur sött är inte det här då :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0