Då var tisdagen slut snart.

Dagen har bestått av jobb på förmiddagen, där jag höll på tuppa av.
Huuuh jag hatar att vara yr i skallen det måste vara det värsta som finns!!!

Sen hem och upptäcka att kattfan som tror han kan klättra på väggar faktiskt har klättrat på väggen och förstört tapeten!!!!
Snart åker fanskapet ut även fast han är världens gosigaste 7,5 kilosklump.

Fjertobert var förbi och snyltade middag så när han for fick jag superkrafter och putsade fönsterna, dammtorkade, dammsög och skurade golven.
Sen färgade jag ögonbrynen under tiden och glömde bort att färgen satt i, haha jag ser ut som en turk på burk och har peelat dom miljontals gånger utan resultat.

Nu ska jag kura ihop mig i soffan, glutta på tv och dra fram skissblocket för en gångs skull :)
Tjingeling!

<----- Klätterapan några storlekar mindre, men lika sär som vanligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0