Då var denna dag förbi.

Dagen har bara sprungt förbi har som inte riktigt hunnit med.
Jobbar kväll i morgon med så jag antar att den dagen kommer gå lika fort.
En liten fågel viskade i mitt öra att det ska bli sol och varmt i helgen, woohoo!
Får hoppas det är varmt på fredag, då blir det statt :)
Och tydligen ska jag ha fest? :P
Ska försöka smita undan och att nån annan får ha det ist så jag slipper att städa haha.
Hedlund kommer hem på fredag också :)

Jag är inne i min klantighetsfas igen, sen igår har jag hunnit med att:
- Gå in i en dörr
- Klämt fingret
- Halkat i badkaret
- Krashat en ljusstake
- Spillt ut ett glas mjölk över en vårdtagare
- Fått handsprit i ögat.

Jag måste nog börja se mig för lite bättre haha.

Och till er tröga människor.
Detta är ett skatbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0