Trötter.

Jag är så trött och slut nu,  har varit igång sedan jag vaknade...
Dagen började med att jag och Linnea flängde runt halva skellefteå och brände onödigt mkt pengar på väldigt onödiga saker i väldigt många timmar... För att sen fara hem till moi och laga middag.
Sen resten av dagen har jag varit rastlös och städat som en blådåre som vanligt fattar inte vad som är fel på mig, så fort jag blir rastlös så städar jag. haha tur att jag är duktig på att stöka fram då så jag har något att sysselsätta mig med...
Vet inte hur jag lyckas med allt men jag har råkat skrubba bort färgen på toadörrn haha, eller okej, jag vet hur jag lyckades, Svinto och ett tappert försök till att få bort dubbelsidig tejp...

Detta är vad som blev inhandlat idag.



- korgar och en grej som man har tvättmedel i.
- Ljuslyktor och underlägg ( Var fiffig och pimpade upp ljuset med ett gammalt halsband)
- Liljor
- Sen blev det en massa annat dravvel också, typ blommor, skylt till toadörrn, lite förvaringskorgar till tvbänken osv.

Titta jag har t.o.m varit duktig och renbäddat, så inatt sover jag som en kung! :D


Nu ska jag bada halva natten lång! :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gu he vart ju skitsnyggt i sovrummet me korjar å blommorna. Snyggt med halsbandet runt ljuset också mkt finare än pyntet vi tittade på. Du e så duktig :)

2010-03-11 @ 00:52:19
Postat av: Towe

Så jätte fint du har det!!!Duktig tjej =))

2010-03-11 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0