lynyrd skynyrd

Den har dagen har bestått av total lathet och totalt tryckande.
Vårat godisförbud slutade gälla i fredags och börjar om i morgon och varar månaden ut så jag har tryckt dragé ägg och popcorn som en blådåre, ont i magen är bara förnamnet till vad jag har..
Annars har jag betalat räkningarna (Som alltid ska komma i en storjävla klump åsså blir man fattig på 3 röda) och lyssnat på lynyrd skynyrd hela dagen, mina grannar måste vara ordentligt less på mig nu...

Trodde jag jobbade eftermiddag i morgon, men ikket jag börjar 06.30 så jag tog nog lite för lång sovmorgon i morse,, hoppas jag kan sova någon timme inatt iaf.

Nu ska jag trixa upp bilder på pixbox innan hed blir vansinnig på mig ;)
Tjingeling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0