Ledig måndag.

Jag har varit så sjukt duktig idag.
Klev upp 07.00 och gick till tvättstugan och började tvätta, gick sedan till Jenny som satt barnvakt till Melvin och Tuva, sen för att fortsätta tvätta till 11.00.
Sen gjorde jag lunch, vek inn alla kläder i garderoben, dammsög, bäddade sängen, skurade golven och diskade.
Och Efter det var det solbacken som gällde.
Det har varit fullrulle idag...

Jag har gjort matlådor som en blådåre, det blev kycklingpaj, fetaost biffar och tacogratäng så nu jävlar har jag mat i två veckor.
Dock har jag inte smakat ett dugg på det eftersom jag har sjukt ont i magen och mår kräkilla..
Att jenny mår precis som jag känns inte sådär high chaparall....
Men den som lever får se vilket håll detta slutar.

Nu ska jag lägga mig i badet en stund sen ska jag ta vetepåsen på magen och lägga mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0