Dagen som rusade förbi.

Började med att jag försov mig och sen gick till Jenny för att hjälpa till med 3 trollungar.
Åååh bäbislängtan till max har jag haft idag haha :)
Sen blev det att fara hem vid tre och upptäcka att brevbäraren hade mosat ner mina beställda skor i brevlådan, hoho tack dom satt som smäck
Sen raggade jag upp en ny dammsugare av mina älskade föräldrar, tack och bock.
Och en tripp till solbacken med syster, som jag senare bjöd på väldigt sen men smarrig middag och jag fick testa furminator till katterna, hej och hå dom borde vara flintis nu men ikket, hoho :)
Och nu ska jag fan gå och lägga mig så jag tar mig upp i rimlig tid i morgon bitti.


Haha dagens bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0