Dagen som gick.

jag är så sjukt jävla slut i kroppen, har träningsvärk i vaderna + armarna ifrån träningen igår.
Annars har jag som bara lallat på idag, for förbi jobbet en sväng och lämnade schemat.
Sen hem itron att jag hade tvättid, men ikket så jag fick tvätta hemma istället, kan ju säga att det har tagit halva dagen...
Sen smart arsel som jag är så råkade jag öppna luckan till tvättmaskinen innan den hade tömt ur vattnet så självaste niagrafallet forsade ut i mitt badrum, hur detta gick till vettefan för luckan ska inte gå att öppna om det är kvar vatten!!!
Aja torka som en blådåre fick jag göra iaf.
Sen traskade jag till M och H för att nalla aleminiumfolie och hem och göra folie slingor i mängder!
mina armar väger miljoner ton nu, och jag har lärt mig att inte tjollra på med blekmedel utan handskar.. aj vad mina händer svider!

Resultatet på håret blev såhär:
Haha målade bort min fiiiina världens största snuspilla mun, men så blev jig uppe i skalln.


Nu ska jag hänga upp den sista tvätten, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har int lust att färga mitt hår? Hur i FN får du de så bra på en gång? Ja är ju orange i veckor!! :P

2010-03-18 @ 08:19:37
URL: http://gammmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0