Torsdag.

Fan dagarna bara springer förbi, hinner inte riktigt med.
Ska strax börja traska till jobbet.
Såg nu att det spöregnar ute, blööh.
Aja då slipper jag blåsa och platta håret iaf, det blir ju endå förjävligt så fort det blir blött.


Har lite data fobi nu hahaha.
Hände en liten incident igår :P
Alla som känner mig vet att jag är onormalt sjukligt rädd för bruden i exorcisten.
Och vad hände igår då?

Joo jag har maxat högtalarna och sitter i lugnet och sippar på lite kaffe ochklickar runt lite på nå bloggar.
trycker på en länk och upp kommer en storjävla bild på henne och det skriks fullt tjut i hela rummet.
Haha kaffet for i fel strupe och datorn stängdesav snabbare än snabbast.
Sen kutar jag inn till köket, ringer jenny och tvingar henne komma hit och lugna ner mig.
Haha jag är fan tragisk jag vet.

Nu ska jag kleta på mig lite mascara.
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0