Måndag.

Varmt men endå kallt ute.
Gick över till Jenny vid 12 och nallade hennes solbelagda balkong.
Men höll tammefan på att frysa ihjäl så fort det blåste.
Härdade ut till halv tre typ.
Zeth var snäll och plockade upp mig en timma senare så jag (latmasken sanna nordström) slapp gå till coop.
Det viktigaste jag skulle ha var, vanish, sköljmedel och kaffe.
Vafan jag glömde vanish och det viktigaste KAFFE poop!
orkar fan inte gå dit nu får göra det i morgon istället.

Mätt som en gnu är jag också, nyss käkat middag.
erkänn att du är avens ;P


Har bestämt mig för att ha en Sanna kväll ikväll.
Bara vara helt själv och glutta på film, bada, fixa naglarna osv.
Har stressat på som en idiot dom senaste veckorna och har sällan varit helt själv en hel dag.
Känner att det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0