Måndag igen.

Har varit in på Skebo och sagt upp lägenheten nu, hoppas hoppas hoppas att jag kommer undan den sista månaden och att någon vill flytta in tidigare ( 3 månaders uppsägningstid).
Inte så jävla ball att stå och betala dubbla hyror i två månader, det blir typ 9 tusen i månaden haha jisses.
I morgon blir det att fara in till mäklarn och skriva på kontraktet och fixa handpenningen som jag inte fattar kan vara så jävla mkt. 12,500 går bara den på.
Stackars fattiglapp sanna framöver.
Får inte glömma att ringa banken sen idag heller.

Nu ska jag återgå till fotbollen.
Sen ska jag gå över till Baby J och hjälpa till att tapetsera.

och just ja en sak till, HUR JÄVLA DUM FÅR MAN VARA!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0