Fredag.

Idag är det exakt en vecka kvar till 4 veckors semester!
Ååååh underbart.
Sista jobbarhelgen nu då, yeeey!
Dock så är det underbart väder ute idag, och jag kommer att måsta vara inne.

Sen måste jag påpeka att hurfan ska jag överleva att vara ledig i fyra veckor?!
Sen jag gick ut gymnasiet (ööhum 3 år sedan) så är det längsta jag varit ledig i sträck två veckor!!!
klättrade på väggarna igår när jag vart rastlös.
Var iaf snäll och bjöd jennypenny på midda mellan städpauserna.
Sen kom fjärto hit också så då tog jag en paus på en timme, sen fick han sitta och titta på när jag drog ut halva köksinredningen tolv inatt för att städa skåparna.
Trevligt sällskap jag är då haha.


Nu ska jag dra på mig något och gå ut i solen en stund innan det är dags att traska till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0