Allvarligt talat.

DET ÄR TVÅ PASS KVAR!!!!

Sovit som en kratta halva natten för jag var för lat att gå och stänga av vattenkranen i badrummet som stog och droppade. (så fort jag stängt av den somnade jag haha)
Drömt massa skumma osammanhängande drömmar också.
Men idag blir det en bra dag, bara jag hittar kaffefilter, jag vet att jag ska ha kvar men självklart städade ja bort dom igår kväll och la dom på ett smart ställe och nu hittar jag dom inte, humfs.

Jobb i eftermiddag, sen ska jag smita iväg på lägenhetsvisning vid fem :)
Hoppas den är något att ha och att det inte är så mkt folk på visningen så jag kanske lyckas knipa åt mig den! :)
äntligen rullar livet på som det ska :)

Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0