Vilken jävla dag.

Dagen börjar med att jag far till vårdcentralen för att ta en massa prover och kolla vafan det är för fel på mig.
Sen får jag sätta mig i väntrummet och vänta i ca 2 timmar på att jourläkarn ska sjukskriva mig. 2 timmar på en jävla plaststol, aj vad jag har träsmak i arselet...
När jag fått alla papper och lämnat in dom till chefen så far jag på coop och handla, nemas problemas förutom att på hemvägen så ringer Jenny och säger att jag kommer att döda henne, jaha tänker jag?
Då har den lilla skitungen tagit fel bankdosa och låst min!!!
Så det var bara att dra på banken och sitta där å vänta haha...
Far på karamelltåget för att köpa en stock knox och gissa vad, joo det är slut!!!

Fyfan jag ska gräva ner mig i badkaret nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Kan man få träsmak av en plaststol?

Har tittat på din blogg lite. Fina bilder.

Hälsningar faster Marie

2010-01-31 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0