Då var det lördag då.

Är hemma på timmar... inte kul med delad tur hela helgen men pengar pengar ;D
Sen att jag har över 38 graders feber (ovanligt, ööhum nej) gör ju den här dagen så mycket bättre haha.
Jassi...


Gårdagens hårfärgning kan jag ju tala om gick åt helvete.
Nått gick fel och håret blev gult och orange haha, panik i med silverschampo som gjorde allt ännu värre, så tillslut blev jag less och drog och köpte hårfärg, BRUN!!!

Och vad blev jag om inte grönhårig?!
Ringer i panik till hufvudsaken och får tips om röd skumtonig. Kör i det tre ggr. och fortfarande skiftar håret lite i grönt haha, men bara i vissa ljus :P
Så på tisdag ska jag dra å fixa till en ny färg...

Men saaatan vad jag ångrar mig idag, haha jag och mina impulsbeteenden.....



Och nu råkade jag svälja min snus också, FRÄÄÄCHT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0