Är jag en tönt?

Är jag tönt om jag går och lägger mig nu?
Jag är så trött att jag vill sätta tändstickor för att hålla ögonen uppe...
Har gått från att vara lite småförkyld och det killar i halsen,
till världens huvudvärk och en röst som låter 10gånger värre än Stephen Hawking's digitala röstmaskin på cirka 3 timmar.


Men en bra sak jag har gjort under dessa tre timmar är att jag har plockat upp alla jäkla kläder ifrån sovrumsgolvet och rensat som en blådåre!
Så jag förtjänar att sova, sådeså!

Natti natt.

 

Haha världens mest graciösa bild som låg kvar på minneskortet.
vaafan är det sådär man ser ut efter några glas så ska jag nog börja tänka efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0