Onsdag.

Gud vad dagarna går fort, hinner inte med!
Haha mina grannar vart nog less på mig inatt, vid fyra börja dom slå i väggen, men vafan jag kan inte hjälpa att jag hostar som en idiot.

Herr Östlund skrämde skiten ur mig idag, skrek som en stucken gris haha.
Satt inne i datarummet och dola på och huxflux stog han i dörröppningen och sa : Jag kokar lite nudlar sen börjar vi.
haha fy fan det jävla svinet jag skulle ha klippt av örat på honom.

Men klippt blev han och Rickard nötte tv-spel och bedömde.
Tror jag fick Godkänt iaf, tur att folk ställer upp som försökskaniner.
Det är en jävla skillnad mellan att klippa tjejer och killar.
Så jävulskt svårt att få det snyggt vid öronen.

Fick mitt paket ifrån kicks idag med, mitt älskade aussie schampoo och inpackning.
Snacka om snabb leverans, beställde i måndags och det kom idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0