Onsdag

Är tröttare än tröttast.
Är jag smart nu så borde jag gå och lägga mig för då somnar jag direkt men nu är jag ju inte smart så jag vet att jag kommer sitta uppe och dola på, för så gör jag alltid när jag jobbat kväll, annars känns det inte som jag får något gjort utav dagen.
(fast jag kommer fan inte göra något vettigt ikväll endå så)


Fick ett jäkla psykbryt igår eftermiddag och slet ut allt i förrådet, möblerade om lite och gjorde "smarta" lösningar.
Varför går det så förbannat fort att städa när man är förbannad??
swoooch säger det bara haha.
Fast jag kan ju erkänna att jag ångrade mig lite efter att jag slitit ut allt detta, och då är det bara hälften av allt jävla skrot som jag tryckt in.
Men nu kan man då gå på golvet där ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0